Rozwiązanie Konkursu Historycznego

„Drogi do niepodległej – 100. Rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę”.

Celem nadrzędnym konkursu było rozwijanie uczuć związanych z patriotyzmem, budzenie zainteresowania historią, pogłębianie wiedzy historycznej i świadomości przynależności do państwa polskiego, przybliżanie informacji o rodakach walczących o niepodległość Polski.

Konkurs pozwolił dotrzeć uczestnikom do wydarzeń związanych z problematyką historii najnowszej (II Rzeczpospolita) w 100. Rocznicę odzyskania niepodległości.

Uczestnikami konkursu byli uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, którzy przygotowywali prezentacje multimedialne lub plakat.

Podsumowanie:

W kategorii „prezentacja multimedialna” zwycięzcami zostali:

1. Natalia Kucharek – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim (MG kl. II a, opiekun pani Ewa Granosik)

2. Kinga Chodorowska – SMS-LO im. Mikołaja Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim (kl. IIIa)

3. Marika Rakowska – Gimnazjum nr 7 w Łodzi (opiekun pani Elżbieta Plesińska)

 

W kategorii „plakat gimnazjum” zwycięzcami zostali:

1. Martyna Urbaniak – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim (MG kl. III b, opiekun pani Ewa Granosik)

2. Bartłomiej Chojnacki – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim (MG kl. III b, opiekun pani Ewa Granosik)

3. Julia Pisarkiewicz – Gimnazjum nr 17 w Łodzi (opiekun pan Piotr Trojańczyk)

 

W kategorii „plakat LO” zwycięzcami zostali:

1. Fabian Kasierski – SMS-LO im. Mikołaja Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim (kl. Ic)

2. Natalia Florek – SMS-LO im. Mikołaja Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim (kl. IId)

3. Emilia Pałasz – SMS-LO im. Mikołaja Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim (kl. Ic)

 

Pragniemy podziękować wszystkim uczniom za udział w konkursie, związanym z 100. Rocznicą odzyskania niepodległości przez Polskę, który dał możliwość rozwoju zdolności multimedialnych, plastycznych i poznawczych z historii najnowszej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.